Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product en/of dienst. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, per email. Wij zullen zo spoedig mogelijk op uw klacht reageren uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen.
1. Fabrieksfouten
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. U kunt in dat geval de bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren. 8. De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs en binnen 12 maanden na aankoop.
2. Slijtage
Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of, als reparatie niet mogelijk is, ontvangt u een vervangend product of in overleg uw betaling terug. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: slijtage van lagers, asafdichtingen, mechanische en electronische schakelingen, slangen, kogelkranen, koppelingen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.
3.Creditfactuur
Indien sprake is van terugbetaling, zal De Boer Beregeningsspecialist het door u betaalde bedrag na retourzending binnen 5 werkdagen op gebruikte bankrekening terug storten. Gebruik het retouradres zoals vermeld op het retourformulier.
4. Geschillencomissie
Als uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. U betaalt dan 27,50 euro klachtgeld. Wordt u (gedeeltelijk) in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld (gedeeltelijk) aan u terugbetaald. Voor nadere informatie over deze geschillencommissie zie: www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie is bindend.