De Boer Beregeningsspecialist biedt maximaal 12 maanden garantie op online aankopen. Deze periode gaat in vanaf de datum van aankoop. De hoogte van uw garantie is afhankelijk van het aantal maanden dat u uw aankoop bezit. Zodra de termijn van 12 maanden is verstreken, is een garantie vanuit De Boer Beregeningsspecialist niet meer mogelijk. In sommige gevallen is dan de fabrieksgarantie nog wel van toepassing. Een klacht wordt in behandeling genomen wanneer foto’s van de klacht(en), een foto van het gehele artikel(en) naar dit email adres wordt gestuurd.
1. Aankoopbewijs
De Boer Beregeningsspecialist bepaalt of de garantie van toepassing is en stelt de wijze van reparatie en/ of verzending vast. Zodra de klacht is gegrond en u het te vervangen artikel verzendt, moet het zijn voorzien van een verpakking die transportschade voorkomt. Let op: u hebt het aankoopbewijs nodig om garantie op te vragen. Onderstaande punten vallen niet onder de garantie: Beschadigingen van buitenaf, die waarneembaar zijn op boven- en/of ondermateriaal Beschadigingen van lakmaterialen en overige applicaties Als het artikel niet in originele staat verkeerd, door bijvoorbeeld reparaties door derden Inwerking van vocht en hitte van buitenaf Klachten als gevolg van overmatige belasting van electronische en mechanische onderdelen. Beschadigingen door verkeerd gebruik, verkeerde of onkundige montage, verkeerde reparatie en vorstschade. Schade door het niet of niet juist toepassen van beveiligingen of voorzorgsmaatregelen om het product te beschermen tegen weersinvloeden of krachten van buiten af.
2. Voorwaarden Thuiswinkel Organisatie en de wet
De garantie is volgens de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en de wet vastgesteld. Neem voor vragen contact op via email of 0031(0)512-364460
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product en/of dienst. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, per email. Wij zullen zo spoedig mogelijk op uw klacht reageren uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen.